مهــــــــرانـه

ســـــــهلاام

یه عدد بچه از کنتور برگشته با شما صحبت میکنه

خو از استرس قبلش بگم که مثل بید میلرزیدم

مامان گرامی که کل دیشبُ نخوابید از استرس به خاطر من

دوست گرامیمم که پیشم بود هی دلداری اصا یه وضی بوود

خلاصه وسایلارو جمع کردم رفتم به سوی کنکور

بدیو بدیو رفتیم بلاخره با سلام و صلوات مامانم از من دل کند

ماشالا انقد خرت و پرت داده بودن به من نمیدونستم کجا جاش بدم

آب معدنی، شکلات تلخ، کیک،آبمیوه... این داستان ادامه دارد

خلاصه تو یه پلاستیک همشونو بردم سر جلسه

کلی گشتم تا صندلیمو پیدا کردم

نشستم آماده کنکور

ماشین حسابمو برداشتم یکم باهاش کار کنم یهو این من بودم

تو خونه که با ماشین حسابم کار میکردم خوب بود اما زارت تا رفتم اونجا از کار افتاد

حالا یهو بغض کردم

به مراقب میگم ماشین حسابم از کار افتاده میگه خو چیکار کنم!

این من:

خلاصه زنه با یه صدایه افتضاح و بلند داشت حرف میزد

گوشمون دیگه کر شد

بعد دیگه شروع کردیم به امتحان

داشتم تست میزدم هنوز رو سوالای عمومی بودم که دیدم یا خداااا اینا چی میگن تک تک همه رفت پاسخنامه رو دادنمن تو هنگ یعنی

خلا صه منم کنکور دادم داشتم میومدم بیرون دیدم یه سرباز وایساده جلو در اونم با چه تفنگی

1 متر پریدم عقب

با ترس و لرز از کنارش رد شدم

اومدم بیرون یهو دوستم جیغ جیغ پرید بغلم کرد

خولاااصه فورا یه اس به آقایی دادم که اومدم

اینم از خاطرات روز کنکور


نظرات 5 + ارسال نظر
بهارجون شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:25 http://zangetafrih00.blogfa.com/http://

موفق باشیییییییییییییییییییییییییی خانوم خانوماااااا

Hani&Hadi شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 11:26

اگر کسی برات قمپوز در کرد براش لوغوز بخون تا تو انپاس نری و برات انغورت نیاد
بگو خب :)

باران شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:55 http://www.ghasedake-tocholo0.blogfa.com

ssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllaaammmm
horaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hala chi shod/..khob dady?????????????
ishalaaaa ghaboliii

خانوم کوچولو شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:09 http://khobihatomibinam.blogfa.com

منم سال دیگه همین روزارو دارم مهرانه جون.اومیدوارم رشته خوبی قبول بشی.بیا پیشم

ماری جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:50

الهی ته خنده بوداااااا وایییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخ ترکیدم ازخنده بخصوص گفتی مامانت نخابیده یاد مامی خودم افتادمچقدم که ماها نخبه ایم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.