مهــــــــرانـه

سیلوم

تازه از بیمارستان اومدم

اصنشم حالم خوب نی

رفتم دکتر آمپول زدم اومدم خونه

الآن یه هفته بود هی دلم درد میکرد بالاخره رفتم دکتر

امروزم 2بار صدقه دادم

ایشالا رد بلا شه

آقاایمووو موخااممممم

20 روز دیگه میرم پیششقوفوووونه شوهلم بشممم

عاشقـــــــــــــتم یکی یدونمممم

مهــــــــرانـه

دارم دیوونه میشم

چند روزه واسه عشقم اتفاقای بد میفته

بخدا دیگه تحمل ندارم

روز اول که شیشه فر خورد شد پاشید رو سر و صورتت

واااااااااای اگه رفته بود تو چشمت من چه غلطی میکردم هان؟؟؟

روز دوم از پله افتادی

امروزم از پله افتادی

خداااا بغض گلومو گرفته

وقتی میبینم درد داره و نمیتونم کاری واسش کنم

لعنت به من که پیشت نیستم

خدا چرا نباید الآن پیشه عشقم باشم تا خوبش کنم؟؟؟

بخدا سختمه این دوری

دارم عذاب میکشم

دارم دیوونه میشم

عشقم درد داره دلم میخواد بمیرم

کاش من اینطوری میشدم

متنفرم از این فاصله

مهدیــــــــم زوود خووب شو

مهرانت طاقت درد کشیدنتو نداااره

زوووود خوووووب شوووو عشق من

تو رو خداااااااا


 

مهــــــــرانـه

قالب وبلاگمونو آقاییم درست کرده

فــــــــــــدااااااااااش بشــــــــــــــــم من

دیدین چه خوجیل درست کرده؟


مهــــــــرانـه

داشتم به با تو بودن فک میکردم یهو یه خاطره اون گوشه مغزم  اومد جلو چشمم خودنمایی کرد☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

داشتیم دست تو دست هم راه میرفتیم پیاده رو خیلی شلوغ بووود☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

هم جلومون پر آدم بود هم پشتمون

به نوعی ترافیک شده بود :|

یهو یه دختره از پشت داد زد سرم گفت عهه خانوم برو جلو دیگه☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字(حالا انقد شلوغ بود که نمیتونستیم حرکت کنیم)

یهو تو عصبانی شدی☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字 و برگشتی سرش داد زدی گفتی  چرا داااااد میزنـــــــی ؟؟؟؟؟؟؟

 خانوووم درســـــت صحبـــــت کـــــن!!☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

به زور کشیدمت اینور که بیخیال شیsmiles

یهو ته دلم ضعف رفت با یادآوری این خاطره顔文字 のデコメ絵文字

از اینکه انقد حواست به عشقته و انقد ازش طرفداری میکنی顔文字 のデコメ絵文字

مهدیم خیلی به بودنت نیاز دارم خیلی顔文字♪ のデコメ絵文字

دلم واسه اون روزا تنگ شده.....可愛い。顔文字。 のデコメ絵文字

مهــــــــرانـه


یگی مهرانم یه چی بگم؟

میگم اوهوم بگو

میگی:عشقم؟؟؟؟ وقتی میری تو وبلاگ دلتنگی میکنی میبینم دیوونه میشم☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

یعنی واقعا اشکم درمیاد☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

الآن تازه حس میکنم که بهونه گیریاتو میخوام顔。泣く のデコメ絵文字

اینکه دلتنگیتو بگی میخوام

بخدا دارم دیوونه میشم

من:الـــــــــــــــهی فـــــــــــــــــداات شــــــــــــــــممممم نمیخوام آقاییمو نالاحن کنم با دلتنگیم泣く、気持ち のデコメ絵文字

تو:نــــه بگو از این به بعد

چون خودمم بهش احتیاج دارم

میخوام بهم بگی مهرانه ی من顔。泣く のデコメ絵文字

من:باجه آقااییه من منانه فـــــــــــداااات شهههه

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عاشــــــــــــــــــــــــقـــــــــتمم دلیل بودنـــــــــــــم  

مهــــــــرانـه

وقتایی که دلتنگت میشم سعی میکنم به خودم بفهمونم خیلی راه مونده تا بهم رسیدن

خیلی...

اون وقت منم + چاشنی چند قطره اشک

منم و قلبی که از نبودت تند تند میزنه

مهدی من؟؟ خیلی داغونم

بغض داره خفم میکنه

نمیتونم به خودت بگم

نمیخوام دلتنگی کنم

فقط میام اینجا مینویسم تا خالی شم

تا بعدا بخونم و به این حس دلتنگیم بخندم

با گریه دارم مینویسم

عزیزدلم سخته دوریت واسم خیلــــــــی

پسرک دوس داشتنی من با این قلبم چیکار کردی که اینجوری عاشقت شده هوم؟؟؟