مهــــــــرانـه

سهـــــلاااااام

خوب از فیلم ومپایر بگم که الآن من فصل 1 تموم کردم و منتظرم مهدیم بیدال شه Smiley Invision-Board-France-413.gifو لینک دانلود فصل 2 و بده بهم

بهـــــــلشم

خود آقامونم الآن فصل 2ِ قسمت 6،7

خــــــــــو بگذریم

اصا نمیدونم راجبه چی آپ کنم

آها یادم اومد81872_ghayem.gif

به امید خدا 25 شهریور میرم پیش آقاییم به مدت 1 هفته

و قرارِ هر روزشو بریم بیرون باهم

بسیـــــــور بسیـــــــور از این قضیه خرسندم چون دلم واسش تنگولیده

میخوام برم پیشش اینهمه دلتنگیمو تلافی کنمengagement2b.gif

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*--*

دیشب یهو آقاییم خوابش بردSmiley Smiley-IPB-158.gif

منم بعدش یهو خوابم برد Smiley Smiley-IPB-158.gifو اصا نتونستم اس شب بخیر بدم بهش56562_ghati1.gif

امروز صبح پاشدم دیدم یه اس دادهめーる のデコメ絵文字 تو همون خواب با این مضمون (megraneam asggheram bioiiiio bafhakam)

خُب ترجمه ( مهرانم عاشقتم بیا بغلم)

یهنی همچین شوهلی دارم منgive_heart_girl.gif

ای مــــــــن فــــــداش شـــــــــم

عاشق اینم تو خوابم دس از سر من برنمیداره و اس میده*グーミン* のデコメ絵文字

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*--*

دارم روز شماری میکنم واسه دیدنت مهدیِ منぬこ のデコメ絵文字

خیلی دلتنگتم بهشــــتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.