مهــــــــرانـه

داشتم به با تو بودن فک میکردم یهو یه خاطره اون گوشه مغزم  اومد جلو چشمم خودنمایی کرد☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

داشتیم دست تو دست هم راه میرفتیم پیاده رو خیلی شلوغ بووود☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

هم جلومون پر آدم بود هم پشتمون

به نوعی ترافیک شده بود :|

یهو یه دختره از پشت داد زد سرم گفت عهه خانوم برو جلو دیگه☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字(حالا انقد شلوغ بود که نمیتونستیم حرکت کنیم)

یهو تو عصبانی شدی☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字 و برگشتی سرش داد زدی گفتی  چرا داااااد میزنـــــــی ؟؟؟؟؟؟؟

 خانوووم درســـــت صحبـــــت کـــــن!!☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

به زور کشیدمت اینور که بیخیال شیsmiles

یهو ته دلم ضعف رفت با یادآوری این خاطره顔文字 のデコメ絵文字

از اینکه انقد حواست به عشقته و انقد ازش طرفداری میکنی顔文字 のデコメ絵文字

مهدیم خیلی به بودنت نیاز دارم خیلی顔文字♪ のデコメ絵文字

دلم واسه اون روزا تنگ شده.....可愛い。顔文字。 のデコメ絵文字

نظرات 2 + ارسال نظر
خرید اینترنتی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 13:30 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

Hani یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 12:36

سـیـلـومـ آجـی جـونـی شـرمـنـده ادرسـمـو عـوض کـردمـ مـیـشـه تـوامـ تـولـیـنـکـاتـ عـوضـش کـنـی[خجالت]بـبـشـیـد[خجالت]
http://jojefokoli-H-M0011.blogfa.com
مـغـسـی[بوسه]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.